Zondag 3 maart

3 maart 2019 - St.Johann, Italië

Onze eerste echte skidag zit er op.

Wat een weer ! We werden vandaag gelukkig gemaakt met stralende zon, heerlijke pistes en genoeg sneeuw.

Nadat iedereen zijn groepje gevonden had kon de lesvoormiddag beginnen. Voor de ene ging dit al wat vlotter dan voor de andere.  We merkten aan vele oogjes al snel dat de nacht niet bepaald lang geweest was. Maar na een lekker middagmaal konden ze er terug tegenaan!

Een namiddag fijn oefenen met eigen leerkracht en vervolgens terug naar het hotel.

Voor onze avondactiviteit splitsten we onze leerlingen in de actieve wandelaars, en rustige casino gangers. Dat zorgde voor een aangename en leuke avond!

Hopelijk zijn we snel weer in dromenland zodat we morgen met goede moed terug er tegenaan kunnen gaan!

Wist je dat...

... de beginnende skiërs al (bijna) allemaal kunnen blijven rechtstaan?

... er veel geld is verdiend tijdens onze casino avond

... we morgen gaan rodelen na het skiën

... de eerste blauwe knieën en geschaafde kinnen al een feit zijn

... de frietjes bij iedereen hebben gesmaakt

1. Ine hamers, mama Orphée Wolfs, 2STEM:
    3 maart 2019
    Altijd fijn om te lezen en de foto's te bekijken. Zo zijn we er toch ook een beetje bij. Amuseer jullie nog allemaal, xxx
  2. Mama van Marin en Silas, 2STEM C:
    3 maart 2019
    Heel erg leuk om dit zo allemaal te kunnen volgen!! :-)
  3. Ouders Xander, 2MWB:
    3 maart 2019
    Dank jullie wel voor de fijne foto’s en verhalen. We zijn telkens opnieuw benieuwd of er nieuwe zijn.
    Jullie zijn mega goed bezig
  4. Ursula & Patrick, mama en papa van Devin 2BHT:
    3 maart 2019
    Super , zo kunnen we thuis een beetje mee genieten. Heel veel plezier daarachter
  5. Marleen, mama van Femke Vanderhallen. 2 STV C:
    3 maart 2019
    Mooie foto's, verhalen zie ik graag komen is altijd leuk om te lezen hoe de
    dag is geweest . tot morgen 👍😃
  6. Hilde mama van Cil 2IWA:
    3 maart 2019
    Heerlijk om zoveel stralende gezichten te zien in een prachtige omgeving. Genieten is de boodschap. Nog veel plezier!
  7. Hilde mama van Cil 2IWA:
    3 maart 2019
    Zalig. Benieuwd naar meer...
  8. Frank, Heidi en Femke Bogman (familie Robin 2MWA):
    4 maart 2019
    Wat een mooie foto’ s en ontzettend leuke verhalen! ( Vooral “Wist u dat....” ) We kijken al uit naar de volgende verhalen.
    Veel plezier vandaag. 🏂⛷🎿🛷
  9. Ellen, mama van Maud en Fran:
    4 maart 2019
    Onvergetelijke herinneringen worden geschreven daar zo te zien! Zalig..geniet er allemaal ten volle nog van! En Fran en Maud doe uw jas aan..tis gene zomer he 😜😉
  10. Carmen, mama van Noor:
    4 maart 2019
    Super leuk om jullie te kunnen volgen! Topervaring om samen te beleven! 😉
  11. Esther,mama v Estelle:
    4 maart 2019
    Alweer een heerlijke dag voor jullie geweest. Doet goed.
  12. Agnes en Hugo de ouders Jade 2MWB:
    4 maart 2019
    Ongelofelijk wat een tijd ze doorbrengen met zo een fantastisch team.
    Altijd benieuwd naar de foto's en de verhalen. Geniet ervan😃
  13. Peter papa van Grada:
    5 maart 2019
    Wat een belevenis !! Super om alles zo mooi te kunnen volgen ! Alleen maar goede reacties uit Klausberg zelf ook !! Merci aan het hele team voor deze mooie vakantie ! Maak er nog mooie dagen van !!