Dinsdag 5/3

5 maart 2019 - St.Johann, Italië

Derde dag, goeie dag!

Helaas zitten we vandaag over de helft van onze skiweek...

Er zijn nog steeds geen ongelukken gebeurd, de sfeer zit er nog steeds goed in en iedereen komt hoe langer hoe beter de berg af.

Na enige twijfel mogen we besluiten dat dit toch wel de meest enthousiaste groep is sinds de afgelopen jaren.

Deze avond werd er weer gekozen voor een leuke wandeling, of spelletjes avond.

Wist je dat ...

... de meisjes gisteren gewonnen hebben?

... er al meer leerkrachten geblesseerd zijn dan leerlingen?

... we vandaag in onesie de berg afgingen?

... de beginnende snowboarders vandaag hun eerste bochten hebben gemaakt?

1. Marleen, mama van Femke Vanderhallen. 2 STV C:
    5 maart 2019
    Was weer een leuke dag dan. toppie geniet nog maar van de laatste dagen.⛷
  2. Esther,mama v Estelle:
    6 maart 2019
    Klinkt allemaal goed en gezellig. Nog even genieten dan. Veel plezier!!!
  3. Barbara Miermans moeke van Xander Martens:
    7 maart 2019
    Een heel fijne gezellige laatste dag voor iedereen. Vanavond een zeer goede terugreis en veilige thuiskomst vrijdagmorgen in de Helix Maasmechelen.
  4. Christel Herijs en Jackie Martens ouders van Mathijs Martens 2STEM C:
    7 maart 2019
    Jullie hebben fijne dagen achter de rug. We hebben jullie skiavonturen op de voet kunnen volgen. Een geweldige ervaring voor onze kinderen. Een dikke merci voor de leerkrachten die dit mogelijk hebben gemaakt. Nu nog een gezellige reis naar huis. Tot vrijdag, moe maar voldaan!
  5. Carmen, mama van Noor:
    7 maart 2019
    Super weertje en lachende gezichten!😁zaaaaaalig! Weer allemaal een ervaring rijker! Dank je wel aan de begeleiding! Tot morgen
  6. Marleen, mama van Femke Vanderhallen. 2 STV C:
    7 maart 2019
    Nog een paar fijne uurtjes samen. bedankt aan iedereen die dit waar heeft gemaakt voor de leerlingen. fijne reis naar huis en we zien jullie morgen weer.😎
  7. Patrick en Miet, ouders van Lenne, 2 MWB:
    7 maart 2019
    Vele ‘stralende’ gezichten op allerlei vlakken!
    Bedankt aan alle begeleidende leerkrachten en begeleiders om de kinderen een unieke reis te bezorgen. We kijken alvast uit naar de verhalen. Een goede terugreis en tot morgen!